Тұтынушыларды қолдауға шығындарды қысқартыңыз және байланыс орталығының өнімділігін арттырыңыз
Тұтынушыларға қызмет көрсетуге шығындарды оңтайландырыңыз
Сізге қызметкерлер құрамын кеңейтуге, көбірек жұмыс орындарын ұйымдастыруға және қызметкерлердің оқытылуына инвестициялауға қажет емес. Кіріс хабарламаларын өңдеуді автоматтандыру осы операциялық шығындарды қысқартуға көмектеседі.
Операторлардан жүктелімді түсіреді
Байланыс – боты үлгілік хабарламаларды өңдеуді 100% жабады (тұтынушыға жұмыс істеу уақытын, филиал мекен-жайын немесе қажетті құжаттар пакетін нақтылау қажет болғанда). Операторлар күрделі сұранымдарды шешуге қосылады.
Тұтынушыны 24/7 қолдау
Байланыс – боттары тәулік бойы байланыста. Тұтынушы жұмыстан тыс уақытта хабарласқан кезде, қарапайым сұранымды шешу үшін оператордың жауабын күту қажет емес. Егер сұраным оператордың қосылуын талап етсе, байланыс – боты тұтынушыға оның сұранымы өңделетін уақыты туралы хабардар етеді.
Тұтынушымен байланысудың барлық
кезеңдерінде байланыс – ботын
қолданыңыз
Байланыс – боттары барлық сандық арналарда тиімді
Байланыста, сайтта немесе ұялы қосымшада, хабарламаларда және әлеуметтік желілерде қатынасу үшін байланыс – боттарын қолдаңыныз. Олардың көмегімен тұтынушыларға қолдауды жасай аласыз, тауарды таңдау кезеңінде кеңес бере аласыз, шағымдарға жауап қайтара аласыз, сауалнамаларды жүргізе және кері байланысты жинақтай аласыз. Осыны сіздің тұтынушыларыңызға үйреншікті арналарда жасаңыз.
Байланыстар арасында тігіссіз ауысу
Байланыс – боты және оператор арасында хабарламаларды тігіссіз беру.
Байланыс – боттары үлгілік хабарламаларды жапқанша, мамандарға күрделі сұранымдарды беріңіз. Байланыс- боты егер өзі жасай алмаса, қолдау қызметі маманына сұрақты бере алады.Бір байланыс – ботын бірнеше арналарда бір сәтті қолдаңыныз.
Байланыс – ботын енгізгеннен кейін, тұтынушымен байланыс одан сайын тиімді болатындай, ол үнемі оқытылып отыра алады