Тұтынушымен екі жақты байланысты тұрғызу үшін ыңғайлы шешім
Кіріс хабарламаларын өңдеңіз және кез келген сандық
арналарда тұтынушымен сұхбатты бастаңыз:
Кіріс өтінімдерін өңдеу және сұхбатты бастау үшін бірегей шешім!
Простая интеграция edna чат-центр
edna чат-центр имеет широкий пул интеграций для бесперебойной работы с внутренними системами заказчика и сторонними сервисами.
Системы, доступные для интеграции:
- CRM и МИС-системы управления продаж
- WFM-системы планирования рабочего времени
- BI-системы аналитики
- Чат-боты
- Личный кабинет
Дайын бірлесу
edna байланыс — орталығының мүмкіндіктері
Күту уақыты туралы ақпарат беру
Тұтынушыға оның өтінімінің мәртебесі туралы қызметтік хабарлама беру. Тұтынушыға оператордың жауабын қанша күту қажеттігі хабарлаңыз – тұтынушы оның өтінімі қарастырылып отырғанына көз жеткізеді.
Хабарламаны бекіту және кейінгі өңдеу қызметі
Егер сіздің тұтынушыныздың сұрауын орындау уақытты алатындығы болжанса, сіз оны бекітіп және кейінірек тұтынушынызға дайын шешіммен хабарласа аласыз.
Өтінімдердің зияткерлік бағыттауы
Географиялық орналасу, тұтынушылардың қажеттілігі, таңдаулы қатынасу тілі сияқты түрлі көрсеткіштердің негізінде тұтынушылардың кіріс сұранымдарына автоматтандырылған бағыттау ережелерін орнатыңыз.
Үрдістердің және адамдардың тиімділігін арттыру
Кең таралған сұранымдарды өңдеу үшін боттар қызметін кеңейту және ең күрделі сұранымдарды құзыреттілігі жоғары агентке автоматтандырылған жүйеде бағыттау.
Тіркелген тұтынушы үшін қоңыраулардың бірегей тарихы
Тұтынушылар өздерінің сұранымдарын қайталамау үшін немесе өзінің мәселесін бірнеше рет түсіндірмеу үшін, сіздің тұтынушынызбен барлық өткен хабарламалар сақталатын хат алмасудың бірегей тарихы.
Дайын бірлесудің бар болуы
Jira, МИС Инфоклиника (Ақпараттық емхана), Minerva Knowledge сияқты дайын шешімдер және ашық ыңғайлы API-бірлесудің көмегімен тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттырыңыз.