Байланыс – орталығы –
байланыстырушы орталықтар үшін керемет шешім!

  • Сандық дыбыстық емес арналарда тұтынушылармен байланысу үшін бірегей терезе
  • Басқа жүйелермен дайын қосылу және байланыс — боттарының жылдам қосылуы
  • Тұтынушы жолының әр кезеңінде байланыстарды басқару

Тұтынушымен екі жақты байланысты тұрғызу үшін ыңғайлы шешім

Кіріс хабарламаларын өңдеңіз және кез келген сандық
арналарда тұтынушымен сұхбатты бастаңыз:

Хабарламалар

WhatsApp
Telegram
Viber
Apple Business Chat

Байланыс –
орталықтары

Сайтта орналасқан байланыс орталығы
Ұялы қосымшада байланыс
орталығы

Әлеуметтік желілер

Электрондық пошта

Кіріс өтінімдерін өңдеу және сұхбатты бастау үшін бірегей шешім!

Тұтынушылар сұранымын тез және тиімді шешіңіз!

Қажетті операторға зияткерлік бағыттау есебінен өтінімді өңдеу уақытын қысқартыңыз.
Операторлар жұмысы тұтынушының кеңейтілген келбеті және тұтынушы туралы қажетті
ақпаратты CRM арқылы тиімді жүзеге асырылады.

Шығыс тарапта хаттары қызметі арқылы
айырбастауды ұлғайтыңыз

Тауарлар туралы ұсыныстарды, жеке дара ұсынымдарды, тауардың сатылымда бар болуы
туралы ескертулерді, тасталып кеткен себеттер туралы ескертулерді жіберу үшін, тұтынушыны
сатып алуға итермелеу үшін edna байланыс – орталығын қолдаңыныз.

Простая интеграция edna чат-центр

edna чат-центр имеет широкий пул интеграций для бесперебойной работы с внутренними системами заказчика и сторонними сервисами.

Системы, доступные для интеграции:

  • CRM и МИС-системы управления продаж
  • WFM-системы планирования рабочего времени
  • BI-системы аналитики
  • Чат-боты
  • Личный кабинет

Дайын бірлесу

edna байланыс — орталығының мүмкіндіктері

Күту уақыты туралы ақпарат беру

Тұтынушыға оның өтінімінің мәртебесі туралы қызметтік хабарлама беру. Тұтынушыға оператордың жауабын қанша күту қажеттігі хабарлаңыз – тұтынушы оның өтінімі қарастырылып отырғанына көз жеткізеді.

Хабарламаны бекіту және кейінгі өңдеу қызметі

Егер сіздің тұтынушыныздың сұрауын орындау уақытты алатындығы болжанса, сіз оны бекітіп және кейінірек тұтынушынызға дайын шешіммен хабарласа аласыз.

Өтінімдердің зияткерлік бағыттауы

Географиялық орналасу, тұтынушылардың қажеттілігі, таңдаулы қатынасу тілі сияқты түрлі көрсеткіштердің негізінде тұтынушылардың кіріс сұранымдарына автоматтандырылған бағыттау ережелерін орнатыңыз.

Үрдістердің және адамдардың тиімділігін арттыру

Кең таралған сұранымдарды өңдеу үшін боттар қызметін кеңейту және ең күрделі сұранымдарды құзыреттілігі жоғары агентке автоматтандырылған жүйеде бағыттау.

Тіркелген тұтынушы үшін қоңыраулардың бірегей тарихы

Тұтынушылар өздерінің сұранымдарын қайталамау үшін немесе өзінің мәселесін бірнеше рет түсіндірмеу үшін, сіздің тұтынушынызбен барлық өткен хабарламалар сақталатын хат алмасудың бірегей тарихы.

Дайын бірлесудің бар болуы

Jira, МИС Инфоклиника (Ақпараттық емхана), Minerva Knowledge сияқты дайын шешімдер және ашық ыңғайлы API-бірлесудің көмегімен тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттырыңыз.

Байланыс – орталығының демо нұсқаныс
дәл қазір сұрау!

Статистика және талдау

Сізде кезекте тұрған сұранымдардың санын тез қарауға, түрлі уақыт аралығында кіріс өтінімдерді талдауға және нақты тақырыптары бойынша сұранымдарды қадағалауға мүмкіндік бар.

edna байланыс — орталығында қосымша кез келген көрсеткіштерді, сонымен қатар бейнелеудің түрлі нысандарын орнатуға мүмкіндік жасалған.

Сонымен қатар кез келген сыртқы жүйелерге API бойынша есептілікті жүктеу мүмкіндігі бар.

Байланыс — боттарын қолдаңыныз

  • Үлгідегі сұранымдарды автоматтандырылған өңдеу және тұтынушыларға тәулік бойы жауап беру үшін байланыс — боттарын біріктіріңіз.
  • Тұтынушыларды қалаулы бағыты бойынша нұсқау үшін байланыста жедел жауап пернелерін қолдаңыныз.
  • Тұтынушылар тапсырыс жасамай кетпеу үшін, боттың көмегін қолдана отырып, тұтынушымен сұхбатты бастаңыз
  • Байланыс — орталықтарында кеңес беріңіз және сатылымды жүзеге асырыңыз.
whatsapp байланыс боттары, telegram байланыс боттары