Пайдалану көрінісі
Неліктен edna push-хабарламалары
нарықта ең үздік?
edna рush-хабарламалары сіздің бизнесіңіз үшін үздік таңдау
edna рush-хабарламалары | Тегін push-хабарламалары | |
---|---|---|
Мәліметтерді сақтау | edna Қазақстан аумағында мәліметтерді сақтайды | Мәліметтер Қазақстан аумағынан тыс жерде сақталады құпиялылық және ақпараттық қауіпсіздікке қауіп төніп тұр |
Жеткізу жылдамдығы | Нарықта ең жоғары жеткізу жылдамдығы 0,1 с-тан 6 с-қа дейін. | Болжануға келмейтін жеткізу жылдамдығы |
Жеткізу пайызы | Жеткізудің жоғары пайызы 80-96% | Жеткізу мәртебесі туралы сенімді ақпарат жоқ: сіз хабарлама кімге жеткізілгенін, ал кімге жеткізілмегенін білмейсіз |
Жеткізу фактісі | Жеткізу фактісін нақты түсіну. Жеткізу мәртебесін берудің меншікті механизмі, екілік тексеру | |
Техникалық қолдау | 24 / 7 / 365 техникалық қолдау | |
Төмен бюджетті смартфондарға жеткізу | Көптеген смартфондар үшін қолданылады | Кепілдік берілмеген |
Huawei смартфондарына жеткізу | ||
Талдаушылар үшін есептілік | ||
Рush-хабарламаларды кастомирлеу |
Бізге сенеді
Дәл қазір Push-хабарламаларды
қосыңыз!
Push-хабарламалармен жұмыс
істеу үшін пайдалы құралдар
Каскадтық таратпалар
Хабарламаны жеткізудің 100% кепілдігін қамтамасыз ету мақсатында жеткізудің каскады қолдану керек. Мысалға, егер тұтынушы нашар ұялы ғаламтор желісі аумағында болса, немесе жолда мәліметтер роумингін өшіріп тастаса, ол push-хабарламаларды ала алмайды.
Каскадты таратпа құралы жеткізілмеген push қадағалауға, және бірнеше секунд ішінде қажетті ескертпені SMS түрінде жіберуге мүмкіндік береді.
Жұртшылықпен жұмыс және бөлу
Жынысына, жасына, әрекет ету көрінісіне байланысты Сіз өз тұтынушыларыңызды бөле аласыз. Осылайша, сіздің байланысыңыз таргеттелген және жекелен болады, ол әрдайым түрленуге және жұртшылықтың көзқарасы деңгейіне жағымды әсерін қалдырады.
FAQ
Push-хабарлама дегеніміз не?
Push-хабарлама — бұл пайдаланушы осы компанияның қосымшасын ашпаған жағдайда да, пайдаланушының ұялы телефонында көрінетін, ұйымнан шығатын қысқа хабарлама. Бұл қалыпты мәтіндік хабарламалар да, және сонымен қатар мәтіні, суреті және URL-мекен-жайы бар хабарламалар болуы мүмкін. Олар тұтынушыларға пайдалы ақпаратпен сіздің бизнесіңіз үшін тікелей жолды қамтамасыз етеді.
Рush-хабарлама не үшін керек?
Олар қосымшаларды пайдалану уақытын және кезеңділігін ұлғайтуға және уақытылы және жекелеген байланыстар арқасында тұтынушымен ең белсенді өзара қатынасты қамтамасыз етуге көмектеседі. Push-хабарламалар жарнамалық, қызметтік немесе ескертпелер, ескертулер, өнімдер туралы ұсыныстар, маңызды хабарландырулар сияқты транзакциялық хабарламаларды жіберу үшін қолданылады.
Каскадтық таратпалар дегеніміз не?
Каскадтау — бұл егер хабарлама бір арна бойынша жеткізіле алмаған жағдайда, ол басқа арна бойынша жіберілетін таратпаны жіберуді орнату, бұл жақта тұтынушы оны қандай да болса тәсілмен ала алады. Мысалға, егер push-хабарлама жеткізілмесе, оның балама арнасы SMS немесе WhatsApp бола алады.