2005
- SMS
2007
- IMSI
- SMS-шлюзі
2010
- USSD
- USSD-шлюзі
2015
- E‑mail
- Əмбебап байланыс шлюзі
- Push
2016
- Rich Push
- Хабарламалар
2017
- Əлеуметтік желілер
- Байланыс – боты
2019
- Event.Me
2020
- mfms-ді edna-ға ребрендингі
Бүгінгі таңда edna-ға экономиканың түрлі салаларынан 2500 астам кǝсіпорын (орындары) сенеді, соның ішінде ірі банктер, сақтандыру және әуе ұйымдары, ретейлерлер, денсаулық сақтау ұйымдары, FMCG. edna тұтынушылары арасында – «Райффайзенбанк», «ЮниКредит Банк», «Еуразиялық банк», QIWI Kcell, Nestle, Flip.kz, «Балалар орталығы», La Redoute, Honor, «М.Видео – Эльдорадо», «Vprok.ru Перекресток», «Инвитро», «Еуропалық медициналық орталық», «Додо Пицца», Jivo, «Битрикс24». Əр ай сайын 100 миллионнан астам адам edna ұйымының қызметтері мен өнімдері арқасында қарым-қатынас жасауда.
edna өнімдері бұлтты қызметтер нысанында қолжетімді, сонымен қатар тапсырыс берушінің АТ-инфрақұрылымына енгізілуі мүмкін. Ұйым нысанға өзінің өнімдерін енгізу және сәйкестендіру бойынша қызметтерді жүргізеді, кеңес беруді, жобалық басқаруды және қызметкерлерді оқытуды жүзеге асырады.