edna өнімдері
Ақпарат беру және тиімді сұхбат үшін
Байланыс орталықтары үшін
Мәліметтер верификациясы үшін
edna қандай міндеттерді шешеді?
edna жұмыс істеудің артықшылықтары
Тігінсіз енгізу
Мәліметтердің түрлілігі нашар тұтынушылық тәжірибеге алып келеді, сондықтан біздің барлық өнімдер CRM, ERP, мәліметтер қоры, BI-жүйелері сияқты қолданыстағы ИТ-жүйелермен қарапайым енгізу үшін әзірленген. Осылайша, сіздің қызметкерлеріңіз тұтынушылар туралы барлық ақпаратқа тез қол жеткізе алады, және сұранымды жедел өңдей алады.
Ашық API
Біздің ашық API көмегімен сіз тұтынушылардан жіберілген хабарламалардың және кіріс хабарламалардың мәртебесін ала аласыз, үлгіні тіркеу, сондай-ақ жүйеге жұртшылықты жүктей аласыз.
Орналастыру
Біздің өнімдер бұлтта және түрленген нысанда, on-premise қолжетімді болады, сондықтан сіздің бизнес қажеттілігіне ең жақсы сәйкес келетін нұсқаны таңдай аласыз.
Мәліметтердің қауіпсіздігі
Сіздің тұтынушылардың мәліметтері edna жағында тиімді қорғалған.
edna өнімдері бизнестің түрлі салаларында тиімді жұмыс істейді:
Банк және қаржылық сала
Байланыс – боттары көмегімен тұтынушыларды тәулік бойы қолдау, айырбастаулар туралы ескерпелер, сәлемдесу хабарламалары, несиелік карталар және басқа банктік өнімдер туралы ұсыныстармен айырбас жүргізу. Тұтынушыларға ыңғайлы байланыс арналарында құжаттарды жүктеуге мүмкіндік беріңіз – бұл рәсімдеу үрдісін жеңілдетеді және тездетеді.
FMCG
Соңғы тұтынушылармен кез келген сандық байланыс арналарында – хабарламаларда, байланыстарда, әлеуметтік желілерде тікелей хабарласып отырыңыз. Өз тапсырыстарыңызды қадағалауды оңтайландырыңыз, промокодтарды және арнайы ұсыныстарды жіберуді ұйымдастырыңыз.
Ритеил
Өнімдер бойынша жеке дара ұсыныстарды жіберіңіз, эксклюзивті ұсыныстарды жасаңыз, адалдық бағдарламаларын қосыңыз, тауарлардың бар болуы туралы ескертпелермен, сонымен қатар транзакциялық хабарламалармен бөлісіңіз. Байланыс – боттары көмегімен тұтынушылардың тұрақты қолдауын қамтамасыз етіңіз.
HoReCa
Онлайн – тапсырыстар мүмкіндігін қамтамасыз ете отырып, өзіңіздің қонақ үй және мейрамханалық бизнестің пайдалылығын арттырыңыз. Қонақ үйде нөмірде немесе мейрамханада үстелді бекітіп қоюды автоматтандырыңыз, тұтынушыларды акциялар, ыстық ұсыныстар, маусымдық мәзір туралы ақпарат беріңіз.
Білім беру
Өз оқушыларыңызды сабақ кестесі және оқыту ережесі туралы ақпарат беріңіз, ақпаратты ыңғайлы арналарда жолдаңыз. Студенттерге онлайн – кеңес беруді ұсыныңыз, төлем туралы ескертулерді жолдаңыз. Әкімшілік қызметкерлерге жүктелімді автоматтандыру есебінен қысқартыңыз және оқу үрдісін студенттерге максималды ыңғайлы етіп жасаңыз.
Медицина
Қазіргі замаңғы ескертулер және жазылымнан бас тарту немесе ауыстыру қарапайым нысандары көмегімен, науқастардың келу пайызын ұлғайтыңыз. Байланыс орталығының білікті операторларын үлгілік сұранымдардан босатыңыз. Науқастарға реттік шаралар және чек-аптар туралы ескерту жасаңыз.
Автоделдалдар
Тұтынушыларға жаңа үлгілерді қосу туралы ақпарат беріңіз, оларға онлайн тест-драйвтерге жазылуға көмектесіңіз, тікелей хабарламаларда сатылым алды және сатылымнан кейінгі қолдауды ұсыныңыз. Жарнамалық акциялар тиімділігін арттырыңыз және сатылымның түрленуін ұлғайтыңыз!
Қозғалмайтын мүлік
Тұтынушыға сайтта байланыс көмегімен тез кеңес беруді қамтамасыз етіңіз, қатынасты қолдаңыз және объект бойынша барлық қажетті ақпаратты хабарламада бағыттаңыз. Тұтынушының қарауға жазылым үрдісін жеңілдетіңіз, оған кездесу туралы автоматты ескертуді жіберіңіз. Қажетті құжаттармен тез айырбастау үшін, байланыстың қазіргі замаңғы арналарын қолданыңыз.
edna сандарда
18 жыл
Ақпарат беру
қызметтер нарығында
2 500+
Тұтынушылар біздің
өнімді пайдаланады
4+
Айына миллиард
хабарламалар
300
Штаттағы қызметкерлер
Бізге сенеді
Байланыстардың сандық түрленуі
Бүгін сандық арналар – бұл тұтынушыға ең ыңғайлы байланыс арнасы. Хабарламалар, әлеуметтік желілер және байланыстар өздерін қатынас үшін ең тиімді арналар ретінде ұсыныстарын жасады, себебі осы сандық арналарда тұтынушы ақпаратты тез алады, осында тұтынушыға ыңғайлы уақытта жауап бере аламыз. Хабарласу тарихы қажетті ақпаратқа тұрақты қолжетімділікті қамтамасыз етеді, ал сандық қатынастың нысаны, дауыспен қарағанда, көпшілік үшін артықшылықты болып келеді – тұтынушы хабарламаға жауап береді, сұрақты қоя алады немесе қабылдауға бірнеше секунд ішінде жазыла алады – оған оператордың жауабын және сөйлесу үшін ыңғайлы уақытты күту қажет емес.
Бизнес үшін жаңа мүмкіндіктер ашылады, бірақ сонымен қатар, тұтынушылармен байланыс сандық нысанға ауыстыру – кешенді және ең қарапайым емес үрдіс болып табылады.
edna — 18 жыл тәжірибесі бар сандық байланыстар саласындағы көшбасшы.
Біздің сарапшылар тобымыз арналарда жұмыс істеудің барлық ұсақ-түйектерін біледі, біз барлық арналар бойынша барлық байланыстарды біріктіретін және бірнеше арналар бойынша сөйлесуді жеңіл және тиімді басқаруға мүмкіндік беретін өзінің сыныбында бірлескен шешімдерді ұсынамыз.